Als Professional Organizer ben ik, Angelique Bijmold, de specialist in het aanbrengen van structuur en overzicht in de breedste zin. Ik begeleid, adviseer, coach, bij het creëren van orde in ruimte en dus rust en tijd.

TODO DONE gaat samen met de klant aan de slag. We gaan de zaken op de voor de klant meest efficiënte manier structureren. Zodat de klant zijn tijd zo kan benutten dat deze toekomt aan wezenlijke zaken. Zodat de klant geen tijd verliest in het onnodig zoeken naar informatie en spullen. De klant ervaart een gevoel van overzicht en controle op zijn zaken en dus leven.

Opruimen; zaken daar plaatsen waar ze horen en makkelijk gevonden kunnen worden en daardoor orde scheppen.

Het belangrijkste doel is dat de klant zijn leven in kwaliteit toeneemt, de klant heeft ruimte, rust en tijd om te doen waar hij van houdt met voldoende energie.

Concreet werken we aan,  timemanagement, het structureren van informatie/administratie, een opgeruimde werkplek, agendabeheer, post en emailbeheer,  een opgeruimd huis.

Voor wie kan ik een verschil maken?

Heeft u als particulier teveel spullen, gebrek aan tijd, gebrek aan overzicht, behoefte aan een georganiseerde en gestructureerde omgeving of heeft u moeite met keuzes te maken.

Wellicht heeft u te veel op uw bordje:

  • een werkplek thuis
  • een verhuizing
  • een overlijden
  • een echtscheiding
  • AD(H)D, Autisme, dyslexie
  • Hersenbloeding, Herseninfarct, met gevolgen.

TODO DONE heeft ervaring met particulieren met o.a.:

  • een overleden kind en de nasleep hiervan.
  • met een hersenbeschadiging n.a.v. een herseninfarct.
  • diegene die gewoon geen ruimtelijk inzicht & overzicht hebben.
  • wanorde na een scheiding.

 

Heeft u als zakelijke klant te maken met zelf of een medewerker met gebrek aan overzicht? Gaat u of bent u over op Het Nieuwe Werken? Heeft u wellicht een te weinig ruimte voor uw medewerkers, gebrek aan tijd,  behoefte aan een georganiseerde en gestructureerde omgeving of heeft u moeite met keuzes te maken in de taken.

Heeft u in uw organisatie te maken met:

  • werkdruk en stress
  • onhanteerbare archieven
  • onhanteerbare gezamenlijke digitale documenatie / archief
  • stagnerende vormen van samenwerking
  • inefficiënte werkgewoonten
  • versterking van kennis en vaardigheden bij Outlook en e-mailgebruik
  • het indelen van werkzaamheden
  • bedrijfsverhuizingen
  • ombuigen van vaste werkplekken naar flexwerkplekken, overgang naar het Nieuwe Werken.
  • re-integratie na langdurige afwezigheid
  • uitvalpreventie
  • coaching in het algemeen

Ik ga in uw organisatie aan de slag met:

  • begeleiden van werknemers met het werken met Het Nieuwe Werken (HNW)
  • het adequaat inrichten van ruimtes
  • het opzetten van nieuwe digitale of papieren archiefstructuren
  • het vlot toegankelijk maken van de belangrijkste instrumenten en informatiebronnen in het werk
  • kennismanagement
  • samenwerkingsvraagstukken en aansturingsvragen

Maak voor meer informatie een vrijblijvende afspraak, ik informeer u graag over de vele mogelijkheden.

Contact formulier